Pasūtījumu apstrāde

Internetveikalā saņemto pasūtījumu apstrādi veicam darbdienās no plkst. 09:00 - 18:00.

Šajā laikā ar Jums sazināsies mūsu darbinieks, lai precizētu informāciju vai nosūtītu rēķinu uz pasūtījumā norādīto ē-pasta adresi. Ja prece pasūtījuma brīdī neatrodas noliktavā, darbinieks Jūs informēs par preces iegādes iespējām.

Jautājumu gadījumā lūdzam zvanīt +371 2944 3066 vai rakstīt uz e-pastu: [email protected]

 

Pasūtīto preču apmaksas kārtība:

  1. Bez papildus (piegādes) maksas pasūtītās preces var saņemt mūsu veikalā “OTTO” Jēkabpilī, Brīvības ielā 149, par precēm norēķinoties skaidrā naudā vai ar bankas karti.
  2. Ja būsiet izvēlējies preču piegādi uz mājām, vai Omniva pakomātu, uz  Jūsu epastu nosūtīsim rēķinu, norādot piegādes izmaksas un informāciju par rēķina apmaksas kārtību. Tiklīdz maksājums tiks apstiprināts mūsu uzņēmuma bankā, organizēsim preču piegādi.
 

Pasūtīto preču piegādi nodrošinām:

  • ar Omniva pakomātu un kurjera starpniecību (sākot no 3,00 EUR);
  • Ar Latvijas pasta, vai Cirkle K starpniecību (sākot no 3 EUR);
  • Preču saņemšana veikalā Brīvības iela 149, Jēkabpils (bez piegades maksas).